Reklamy na Bingu sú neodmysliteľnou súčasťou reklamy na internete v USA, Kanade, Austrálií a na Novom Zélende. Menší podiel na trhu majú aj vo Švédsku ale aj v Nemecku či Francúzsku a záleží aj na cieľovej skupine, vrátane vekovej kategórie.
Bing ponúka bežné textové reklamy ale aj reklamy v nákupoch. Reklamy v nákupoch je možné spustiť len pri overení entity vo vybraných krajinách. To znamená, že je možné spustiť reklamy v nákupoch ak máte firmu v USA ale ak máte firmu na Slovensku, nemôžete spustiť reklamy v nákupoch.
Zoznam krajín, z ktorých je možné spustiť reklamy v nákupoch.
- Anglicko
- Austrália
- Francúzsko
- Nemecko
- India
- USA
- Kanada
Bing Editor, podobne ako Google Editor je to skvelá pomôcka, ktorá Vám pomôže najmä pri hromadných úpravách Bing Ads účtoch.
Bing Webmaster Tools je účinný nástroj pri správe Bing reklamy. Nájdete tam užitočné informácie na čo sa zamerať, čo je potrebné upraviť alebo doplniť.
Práca s Bing reklamami sú podobné ako spracovanie Google reklám ale z praxe viem, že Bing reklamy je potrebné viac držať pod uzdou. Sú tam voľnejšie pravidlá zobrazovanie reklamy a ani sa nenazdáte a stovky dolárov Vám vyfučia vo komínom, preto sa tam voľná zhoda používa ojedinele a treba sa zamerať na frázovú a presnú zhodu častejšie ako pri Google reklame.
Nižšie je zobrazený podiel na globálnom trhu vo vyhľadávačoch.
Vyhľadávač | Globálny trhový podiel |
1. Google | 76% |
2. Baidu | 15% |
3. Bing | 4% |
4. Yahoo! | 2% |
5. Yandex | 0,6% |
6. Opýtajte sa | 0,2% |
7. DuckDuckGo | 0,1% |
8. Naver | 0,1% |
9. AOL | 0,04% |
10. Dogpile | 0,03% |
Zdroj: webfx.com z 1. 3. 2019
Želám Vám mnoho úspechov.
Miloš Vargic
Celá debata | RSS tejto debaty